HET VERHAAL

VOOR DE CONSUMENT

Maak het zichtbaar op jouw website en in de winkel

Steeds meer mensen kiezen bewust en willen weten waar hun voedsel vandaan komt. De behoefte aan lokaal, gezond en verantwoord neemt toe. Natuurlijk in combinatie met smaak en kwaliteit. Met Natuurkracht bied je als bakker een passend antwoord op deze foodtrends.

De vijf classificaties van Natuurkracht zijn letterlijk en figuurlijk mooie “ingrediënten” voor de communicatie met jouw klanten. Hoe? Bijvoorbeeld zo!

Kies een goede pay off bij de classificaties

Je kunt als bakker vertellen dat jouw meel classificaties heeft. Maar dat alleen zegt de consument niet zoveel. Daarom is het slim de classificatie(s) te vertalen naar een passende slogan die een gevoel oproept. Enkele voorbeelden:

bij classificatie transparante keten:

  • Brood met een helder verhaal
  • Graan met een goed verhaal
  • Proef de oorsprong
  • Lekker transparant: van akker tot bakker

bij classificatie van dichtbij:

  • Dit brood is gebakken met graan van Nederlandse akkers
  • Brood met lekker Nederlands graan
  • Gebakken met graan van Nederlandse akkers
  • Lekker van dichtbij

bij combinatie van deze classificaties:

  • Brood van dichtbij met een helder verhaal
  • Natuurlijk lekker en van dichtbij

bij meerdere classificaties:

  • Brood met Natuurkracht
  • Kies voor Natuurkracht
  • Natuurlijk lekker
  • Wij bakken Natuurkracht

Meer informatie of communicatieondersteuning?

Vul hier je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt ook bellen met Koopmans Meel: +31 (0) 58 294 84 94.

voorbeeld roll-up banners

voorbeeld Stoepbordposters

Foto’s bij de classificaties